Sunday, February 19, 2012

Pengorbanan

Semalam Sister Day Out...busy xda masa dgn blog

**My sis call me kopi(saya gelap the rest cerah)...pastu En buah hati tambah,bkn kopi...tapi kopi ais...x htam pekat sgt la!!

Ok menu untuk hari ini...

**I always skip breakfast (Ini satu tabiat yang tidak baik,mengikut kajian org yg selalu skip breakfast ada potensi yg tinggi utk Diabetis)

Tak sempat nak breakfast sbab nak beli furniture untuk rumah  baru...

Lunch : Mkn dgn kedai Nasi Campur,baru buka...mmg sedap...saya amik Sotong masak kicap!!terbaik...dan tempoyak jgn lupa!!

Lpas tu sbgai dessert,my frever and always favorite icecream,MCD Vanilla sundae,no topping please...sllrpppp!

Dinner : Menu mlm ini Menu Pengorbanan LOL!

Malam ni makan kat Kampung Baru...(sambil basuh our baby WWC 5077)
Order Nasi Goreng Ayam...lpas tu My dear Azhar order Mihun Goreng..
Order da smpai....wanginyeeee nasi grg sy!nmpak meriah!
Tapi waitress tu slh bg die bg en buah hati,mihun goreng bg kat saya...n dia cpat2 baca doa...
Part yang lawak tu die dgn muka yg bahagia mamam Nasi Goreng Ayam...kebetulan gravy utk Nasi Goreng tu Ayam Goreng Kunyit...dgn rasa cinta dan pengorbanan bagi die mkn...lagipun Mihun tu agak sedap(saya tipu dia kata x sedap spy dia rsa bersalah :p)

The best part is,bila saya tegur kenapa dia x bbrrpp sbb biasa dia tanpa rasa bersalah akan buat depan saya!
Dia kata mungkin x berkat sbb amik mknn saya...x lama lepas tu dia pun bbrrpp..
Dalam keta kitorang tegelak2

**Dua Jam kemudian ada text

"Awak sebenarnya marah + epi kan saya wat cam tu tadi..Soweyyy :( "

Im touch n end up like a crying baby

No comments:

Post a Comment